Har du erfaring innen administrasjon og service? Vi søker en Spesialkonsulent
Renovasjons- og gjenvinningsetaten har nylig vært gjennom en omorganisering, og vi søker nå en engasjert ansatt til vår nye seksjon for Internservice.
Stillingen er av administrativ og operativ art, og det vil kreves at det ytes god service til både ansatte i etaten og besøkende. Vi ser derfor etter deg som har erfaring på disse områdene. Hovedoppgavene vil blant annet være å støtte driften i etaten, både ved utlevering av arbeidstøy og utstyr, samt å administrere etatens personbiler og sykler. Oppgavene vil rulleres mellom de ansatte i seksjonen. Det er videre viktig at du har digital kompetanse, og at du har erfaring med å jobbe systematisk og administrativt på PC. Noen av arbeidsoppgavene kan ellers fremstå som rutinepreget, samtidig som at dette er en stilling man kan være med på å forme i en helt ny seksjon.
Høres dette ut som en stilling for deg? Da håper vi at du søker!
Arbeidsoppgaver
-
Rapportere til nærmeste leder og levere resultater innen stillingens ansvars- og fagområder i samsvar med planer og avtalte mål og resultater
-
Sette seg inn i og følge opp Oslo kommunes verdigrunnlag, etiske regler, og medarbeiderprinsipper
-
Ansvarlig for å utføre oppgaver etter gitte fullmakter innen gjeldende lover, forskrifter og regelverk i Oslo kommune samt bidra til et godt arbeidsmiljø
Overnevnte gjelder blant annet innenfor følgende arbeids- og ansvarsområder:
-
Ivareta arbeidstøy og utstyr til ansatte, logistikkoppgaver, herunder varemottak
-
Administrasjon av etatens biler og sykler
-
Utføre og utvikle resepsjonstjenesten på etatens hovedkontor i Haraldrudveien 20
-
Oppfølging av serviceavtaler
-
Internkontroll
-
Behandle post og varer, samt rekvisita og innkjøp
-
Saksbehandlingsoppgaver
-
Bistå med faglige og sosiale arrangementer
Kvalifikasjoner
-
Relevant utdanning innen videregående skole, fagbrev eller tilsvarende
-
3-års erfaring innenfor stillingens ansvars- og arbeidsområder
-
Digital kompetanse, herunder kunnskap om trygg og kritisk bruk av digitale verktøy
Personlige egenskaper
I denne stillingen ser vi for oss at du er serviceinnstilt og fleksibel, og du må ha gode samarbeidsevner da dette er en stilling som vil gi service til ansatte i etaten, samt besøkende. Samtidig ønsker vi at du er resultatorientert med god gjennomføringsevne.
Personlig egnethet vil vektlegges.
Vi tilbyr
-
Et meningsfylt arbeid i en etat som arbeider for å skape varige holdninger og adferd knyttet til kildesortering, ombruk/avfallsreduksjon, og som er i vekst og utvikling
-
Gode muligheter for faglig utvikling
-
Fleksibel arbeidstid
-
Et raust og godt arbeidsmiljø
-
Inkluderende Arbeidsliv (IA-bedrift)
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
-
Tilgang til trimrom for ansatte på etatens hovedkontor i Haraldrudveien 20
Stillingen avlønnes som spesialkonsulent etter ansiennitet i lønnstrinn 31-43 (for tiden kr. 502.400 – 624.100 per år), avhengig av ansiennitet og erfaring.
Publisert 24. januar 2023