Foto: Inventura AS

Du kan bli en del av Norges beste fagmiljø for innkjøp

Vi rekrutterer nå konsulenter som ønsker å jobbe med spennende prosjekter innenfor blant annet olje og gass, havvind, karbonfangst, hydrogen, batteri og vannkraft.

Du vil hjelpe ledende virksomheter med å få gode, bærekraftige leverandører og lavere kostnader. Som konsulent hos oss vil du, gjennom rollen som prosjekt- og forhandlingsleder, blant annet lede og gjennomføre effektive og profesjonelle anskaffelsesprosesser, utvikle strategiske forsyningskjeder, håndtere risiko knyttet til forsyning og kontrakter, og jobbe med kontraktsstyring.

I Inventura vil du jobbe sammen med engasjerte, hyggelige og kunnskapsrike kolleger i tverrfaglige team. Vi bryr oss om hverandre og kundene våre, byr på oss selv, og hjelper hverandre med å nå målene våre.

Du får stor frihet til å forme arbeidshverdagen hos oss. Hvis du er målrettet og tar ansvar, vil du ha store muligheter for personlig og faglig utvikling i Inventura. Du vil også få bidra til utviklingen av Inventuras tjenester, prosesser og kultur.

Dette er deg

  • Du har relevant høyere utdanning, helst på Masternivå, for eksempel innenfor Supply Chain Management (SCM), økonomi, juss eller tekniske fag (sivilingeniør).
  • Du har minst tre års relevant erfaring med anskaffelser og kontrakter i olje og gass eller fornybar energi, eller fra salgsroller i leverandørbransjen.
  • Du behersker engelsk forretningsspråk, både skriftlig og muntlig.
  • Du har gode muntlige og norske skriftkunnskaper
  • Du kan tenke analytisk og strategisk om hvordan anskaffelsen skal bidra til kundens mål.
  • Du er selvstendig og proaktiv og kan ta ansvar for å drive prosesser.
  • Du er strukturert og trives med å jobbe med flere kunder/prosjekter parallelt.
  • Du samarbeider godt med andre og støtter andre for å nå felles mål.
  • Du identifiserer og utnytter kommersielle muligheter.

Om stillingen
Søknadsfrist: Snarest
Ansettelsestype: Fast ansettelse
Stillingsbrøk: Fulltid
Antall stillinger: 3
Arbeidssted: Solheimsgaten 15, 5058 Bergen
Om selskapet

Inventura As

Inventura er spesialister på forbedring av innkjøpsdrevne verdikjeder. Vi bistår bedrifter og offentlige organisasjoner, og har kompetanse, verktøy og prosesser som sikrer treffsikre analyser, presise strategier, og effektive anskaffelsesprosesser av høy kvalitet.

Vi er 110 kolleger, og vi er stolte av å ha et stort mangfold. Vi har et godt arbeidsmiljø og er flinke til å skape gode relasjoner også utenfor kontoret.

Inventura er et ansatteid selskap. Vi deler verdiene vi skaper sammen.

Organisasjonsnummer: 983351417
Adresse: Solheimsgaten 15
5058 Bergen
Kontaktinformasjon

Tine Sæbø

Senior Manager / Leder Bergen
Mobiltelefon: +47 922 32 165
Kontortelefon: +47 551 34 480
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.