IT og digitaliseringsansvarlig

Vil du jobbe med sirkulærøkonomi?

Det grøne skiftet og overgang til sirkulærøkonomi står framfor oss. Det er forventa omfattande og rask digital utvikling i avfallsbransjen dei komande åra. Vi er på leit etter deg som vil jobbe i skjeringspunktet mellom innbyggar, teknologi og organisasjon. Du vil være med å utvikle berekraftige og brukartilpassa tenester for tilsette og innbyggjarar.

Slik vil du jobbe

Som IT- og digitaliseringsansvarlig vil du være en viktig bidragsyter, og ha stor innflytelse på implementering og valg av SUM sine fremtidige systemer og løsninger. Du vil få ansvar for virskomhetsarkitekturen og sørge for god samenheng mellom IT-løsninger.

Vi bruker i dag blant annet Carrot, Visma, ISY Proaktiv, GTC og Office 365. I tiden frammover skal vi anskaffe nytt forretningssystem i mottak og på gjenvinningsstasjoner. Vi skal også utstyre avfallsløsninger med adgangskontroll og nivåmålere samt bidra til utvikling av app til abonnentene.

Den vi søker må kunne jobbe med dagens systemer i samarbeid med våre eksterne samarbeidspartnere. Du må også ha grunnleggende nettverkskunnskap og kjennskap til GDPR, maskinvarekunnskap arbeidsstasjoner, telefoner, servere og nettverksutstyr.

Stillingen vil ha ansvar for sikker og stabil drift av våre tekniske systemer og løsninger for våre tilsette for våre 15 000 abonnentar.

Erfaring med Office 360 teams, kunderegister, saksbehandlingssystem, elektronisk arkiv regnskapssytem er en fordel.

Vi ser etter deg som har

  • God systemforståelse

  • Erfaring med digitalisering av kundetjenester

  • Erfaring med kunderegister, saksbehandlingssystem og elektronisk arkiv

  • Kjennskap til GDPR

  • Erfaring med prosjektarbeid

Personlige egenskaper

  • Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov

  • Vant til å jobbe selvstendig, systematisk i prosjekter og i team

  • Serviceinnstilt og kundeorientert

  • Analytisk og løsningsorientert

Vi tilbyr

  • Trygg jobb i ein trygg bransje og ein arbeidsplass i vekst

  • Konkurransedyktige vilkår og KLP pensjon

  • Fleksible arbeidstidsordningar etter avtale med kollegaer

  • Kompetanseheving: Deltaking på kurs og konferansar, nettverk og moglegheit til å hospitere hos andre renovasjonsselskap

  • Varierte oppgåver og moglegheit til å jobbe innanfor ulike fagfelt

Lurar du på korleis det er å jobbe i Sunnfjord Miljøverk? Les om Karoline og Lennart som fekk draumejobben hos oss!

Ønskjer du meir informasjon om stillinga? Ta kontakt med dagleg leiar Henning Tjørhom 920 77 595 eller HMS/KS-sjef Karoline Høyvik 471 17 671.

Om stillingen
Søknadsfrist: 13. mars 2023
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Einestølen, 6815 Førde
Om selskapet

Sunnfjord Miljøverk IKS

Sunnfjord Miljøverk IKS er renovasjonsselskapet til kommunane Sunnfjord, Askvoll, Fjaler og Hyllestad - til saman om lag 29 000 innbyggjarar og 12 500 abonnentar. Vår viktigaste oppgåve er å løyse kommunane sine utfordringar innan avfallshandtering på ein mest mogleg miljø- og kostnadseffektiv måte. Vi er eit selskap i vekst og har store ambisjonar for framtidas renovasjonstenester i regionen. Les meir om oss på nettsida vår.
Adresse: Kloppstadvegen 310
6815 Førde
Kontaktinformasjon

Henning Tjørhom

Dagleg leiar
Mobiltelefon: +47 920 77 595

Karoline Høyvik

HMS/KS-sjef
Mobiltelefon: +47 471 17 671
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.